Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

nedeľa 5. marca 2017

ST. MICHAEL, MICK - ICH VLASTNÝMI SLOVAMI - QUEEN

ST. MICHAEL, MICK

ICH VLASTNÝMI SLOVAMI - QUEEN
(In Their Own Words - Queen)

Champagne Avantgarde, Bratislava, 1992
preklad Patrick Frank
edícia Ich vlastnými slovami (3)
1. vydanie
ISBN 80-7150-093-3

životopisy, pop-music, hudba, rock,
116 s., čb fot., slovenčina
hmotnosť: 474 g

tvrdá väzba
stav: výborný, nepoužívaná

4,00 € PREDANÉ

*BIB08* (in *085*)








„Bolo by hlúpe tvrdiť, že niečo také na internátoch neexistuje. Všetko, čo sa o tom hovorí, je viac-menej pravda. To šikanovanie a podobne. Na mňa si zasadol jeden učiteľ. Nešokovalo ma to, pretože na internátnych školách... to nezačne naraz, dostávate sa do toho postupne. Postupne to prerastá do každodenného života. Aj ja som bol istý čas zelenáč. To zažije väčšina školákov. Neznášal som tie ich školácke žartíky. Nehodlám to ďalej rozoberať.“
O brutalite a homosexualite na internátnych školách (1974)

„Umelecká škola vás naučí väčšmi si všímať módu a byť vždy o krok vpredu.“
(1971)

„Som plný extrémov. Mám svoju tvrdú a mäkkú stránku, a medzi nimi toho veľa nie je. Ak stretnem toho pravého, niekedy som veľmi krehký a zraniteľný, úplne ako malé decko. Stáva sa mi to vždy, keď ma niekto podrazí. Ale niekedy som zase tvrdý a vtedy mi nikto nedokáže ublížiť.“

„Som veľmi emocionálny. Kedysi mi rozhodovanie trvalo nejaký čas, ale teraz sme tak dokonale zosúladení, že každý okamžite zapadne do svojej úlohy. Vždy sa síce pri tom hádame, ale to je len dobre, pretože tak sa dostaneme k jadru problému a môžeme si vybrať to najlepšie. Ale v poslednom čase sa toho odrazu deje veľmi veľa a všetci chcú všetko ihneď vedieť, a tak sa občas dosť rozčertím.
Vždy musíte vedieť, kedy prestať. Ale na prvom mieste je vždy publikum - je to otrepaná fráza, ale ja to myslím vážne. V poslednom čase dokonca od zlosti hádžem po ľuďoch veci, to som nikdy nerobil. Nedávno som po komsi hodil pohár. Zrejme sa za pár rokov zbláznim a budem jedným z množstva šialených hudobníkov.“
(1974)

„Hudobníci už dávno nie sú asociáli. Pokiaľ ste sa chceli spýtať, či som mal bohatých rodičov, ktorí do mňa vrazili kopu peňazí, a či ma nerozmaznali, moja odpoveď je - nie. Moji rodičia boli veľmi prísni. A nie som jedináčik, mám sestru. Deväť rokov som bol na internátnej škole a rodičov som nevídal príliš často. Bolo to však na niečo dobré - naučilo ma to samostatnosti.“
(1974)

„Nepáči sa mi, že mám krivé zuby. Chystám sa dať si ich vyrovnať, no zatiaľ som si na to nenašiel čas. Ale okrem toho... som dokonalý.“

„Neznášam vrecká na nohaviciach. Mimochodom, nenosím vystužené spodky. Všetko, čo tam nosím, je moje vlastné, žiadna fľaša od coca-coly.“
(1974)

„Stále zápasím s uzlinami. V hrdle sa mi objavujú zhrubnuté suché miesta. Občas obmedzujú môj hlasový rozsah. No zatiaľ nad nimi vyhrávam.
Obmedzil som červené víno a celé turné sa plánuje s ohľadom na moje uzliny. Mal by som ísť na operáciu, ale nemám rád lekárov a nepáči sa mi predstava, že sa mi niekto s kadejakými nástrojmi vŕta v krku.“
(1975)

„Chcem mať vlastné súkromie a mám pocit, že som pre to urobil dosť. To znie ako od Grety Garbo, však? Obaja sme narodení v rovnakom znamení, v znamení Panny.“

„Ľudia sa pri mne správajú bojazlivo, akoby sa báli, že ich zjem. Ale ja som v podstate dosť ostýchavý.“
(1976)